What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

June 27, 2010

satu lagi~

another tag from AIN yg tergendala nk buat haritue ;p


Listkan 23 perkara tentang kamu. tak kisah la either facts or myths.

1. orang mest pggil bdk kecik.
2. suka biru
3. baru 19, muda lagi ;p
4. talkative
5. suka baca conan
6. suka hlovate
7. tak suka cik 'batuapi'
8. anak bongsu
9. manja
10. suka lagu oldies
11. suka makan spaghetti
12. aiskrim fav!
13. tak reti shopping
14. suka berjalan
15. hobi baru tgk mentalist
16. kadang kadang pendiam
17. kadang kadang susah nk adapt new situation
18. teringin nak peg camping skarang
19. smiles ;)
20. tak kerja lagi
21. nak habiskan acca tahun depan kalau boleh ;p
22. tak makan nenas
23. mungkin pelik dimata anda ;p


1.Besides your lips , where is the favourite spot to get kissed ?
forehead kot ?

2. How did you feel when you woke up this morning ?
malasnyeee nak bangun~

3. Who was the last person / people you took a photo with?
bapak

4. Would you consider yourself spoiled ?
yes. guess so ;p

5. Will you ever donate blood ?
want to, tp takuuut. heheee

6. Have you ever had a best friend who was of the opposite sex?
used to have one.

7. Do you want someone to be dead?
nope tp want that person out of my sight ;)

8. What does your last text message say ?
cant find myphone. tak igt ;p

9. What are you thinking right now?
knape seroja da tetapkan bilik ? tak sukeee ;(

10. Do you want someone to be with you right now ?
sisters pls! 

11. What was the time you went to bed last night ?
2.28 am

12. Where did you buy the tee you are wearing now ?
afiq belikan dulu. tatau kt mane.

13. Is someone on your mind right now ?
yeap

14. Who was the last person(s) who text you ?
baby or haja kot ? 


TEN Lucky Person to do this quiz...
-adoi ramainyeee~

1. kak as
2. kak kiwan
3. anyz
4. fathini
5. Nina
6. shuk
7. kak nisha
8. bayaa
9. zikay
10. fikri



15. Who is no.2 having a relationship with ?
us around her. kan kak kiwan ;)

16. Is no.3 a male or a female ?
female ofcoz

17. If no.7 and no.10 get together , would it be a good?
err ? taley imagine ;p

18. What is no.1 studying about ?
she's a medic student dan sangat super bz skarang ;p

19. When was the last time you chatted with them ?
mereka sume ? urm, ade yg baru ade yg sgt lamee. huhuuu

20.Is no.4 single ?
hahaa. are u thini? ;p

21. Say something about no.2
caring ! ;D

22. What do you think about no.3 & no.6 together ?
hahaa dua dua shopaholic! mmg padan kalau jmpe ;p

23. Describe no.9 .
die cool! hahaaa;p

24. What will you do if no.6 n no.7 fight ?
mereka kenal pon tidak ;p

25. Do you like 8 ?
yeap. she's partner ;)

4 comments:

YCL said...

sister is here! hahaaa..alaa..sorry2..dah x berapa nak bz dah, tp susah la nk online..tunggu kite psg line sndiri kat umah ek. btw, tag yg b4 ni kite da pnh buat, kite buat yg ni je la ek. ;p

khirwan nadheera said...

yes betol ;D tenkiuu :*

muhsin izhar said...

survey yg best :D

haikadove said...

kak as : oraite! saye sabar menanti. hahaaa ;p

k.kiwan : ur welcome :D

muhsin : hahaa. nak buat boleh jgak. igtkan kau da tak blogging daa ;p