What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

March 21, 2011

I'll be strong, InsyaAllah :)

reading one of my fav e-novel blog. and she wrote this :



“ I’m not strong. I’ll be strong, InsyaALLAH. Sepahit mana pun hidup, I always believe HE is there for me. I get the power from the faith I have for HIM. ALLAH tu sebaik-baik pendengar, doktor. Percaya pada DIA, I can be myself. Saya tak perlu kekayaan untuk bersama DIA. saya tak perlu secebis pun dunia ni untuk bercinta dengan DIA. saya tak payah risau DIA tak cintakan saya sebab saya tahu HE’s AR-RAHMAN, AR-RAHIM. Maha Pengasih, Maha penyayang.”

                 Lelaki itu kelihatan tenggelam dalam ayatnya sendiri.

                “ ALLAH. Will HE take a good care of my only brother?”

                Pertanyaan Tengku Aiza yang beriringan air mata membuatkan lelaki itu berpaling. Tersentak.

                “ HE always take a good care of all HIS lovers doctor. Cinta yang tak kenal sempadan. Tak kira skin colour, race... looks.. wealth. Yang penting di sisi DIA, how much you love HIM. How obedient you are. Walaupun dosa lalu setinggi Everest, dia akan lupakan semua tu dengan taubat. HE’s AR-RAHIM bukan.”

0 comments: