What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

March 7, 2013

tenang.

someone asked me. 'macam mana awk boleh cool je ni. okay ke tak ni ?'

i dont know how to reply her. tenang. thats what i felt. nak kata okay, i do feel disappointed. tapi nak kata x okay, i really have no problem to smile and keep calm.

kerana aku ingin serahkan semua ini padaNya. aku yakin Dia merancang yg terbaik buatku. kerana aku telah meminta padaNya. jadi aku yakin apa yg aku perlu lakukan cuma bertenang. ye tenang.

aku mahukan yang terbaik. bukan terbaik di mata mereka. bukan jua terbaik di mataku. tapi terbaik di hadapanNya. terbaik dengan situasi dan keadaan diriku. terbaik untuk menguatkan aku di jalanNya. terbaik untuk aku terus ingat pdNya dan melangkah ke arahNya. dan aku telah meminta semua itu dariNya. jadi sekali lagi aku ingatkan diri. aku perlu tenang. ye tenang. 

bertenang. bukan bersenang-lenang. tenang dan terus usaha. itu yg aku ingin tanamkan dalam-dalam jauh dalam hati ^_^




0 comments: