What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

January 2, 2010

a gud start for a new year =)

alaaa. i wanted to do this as 1.1.10 pnye entry. tp smpai uma td pon daa pkul 12. da missed da day=(. huhuu.. tape tape. yg penting i had soooo much fun today! sygggg semua yg terlibat!=D

berjumpa classmates 5A'07
venue : syaz's hommie!=)
foods : mee rebus+laksa [fully sponsored by syaz;p]
attendance ; syaz. ika. as. fatin. mayam. nadh. shiro. ilyas. fikri. keshan. thesdave.
special appearance ; pn khairiah =D

at first mcm konon2 laa kan nk peg awal. nk tlg2 laa syaz en. yelaaa. ktorg sbuk2 nk buat dat occassion. tibe2 die jee yg kena prepare2 en. criusly thanx a lot syaz! syggg awk byk byk! hehehee. oke smbung cerita. then mydad gune keta g smayang jmaat pulak. n i still x siap pon nk gerak en. so, changed the plan. lpas tue baru peg. dlm 2 lebey jgak laa. alaa, peg pon tade org lg. fatin kate nk dtg awal. tp xde pon! hehehee.

then around 3, dave, keshan n ilyas smpai. then baru yg laen2 smpai. we invited pn nazim, pn haslina n pn khairiah too. but then pn nazim ckp die kena pi subang. taley laa dtg. pn haslina ckp nk dtg, but she still in KL, kalau smpat die join laa. ktorg suro shiro tarik jgak mak die dtg! hehehee. sowieee ckgu. memaksa pulak en =)

tak ramai pun yang ade. but its oke. yg penting we had fun. though the more, the merrier. but da tak boley dtg. nk buat mcm mane en. i missed talking to them, laughing out loud like everything that came out from their mouth really will make me laugh. it just it. mayb because we had known each other since we were really young. and fatin made statement that i really love today. hahahaa. she said 'at tak pernah nampak kebudak-budakan kt mata kita' . n i was like terkedu kejap. hahhaa.. no one ever said that to me. cayalah fatin. sygg awk selaluu kak fatin! ;p

lpas blk uma syaz tue. nadh ckp die nk peg giant. pastu sume pakat sibuk nk ikut! hahaaa. so, me, as, fatin n myam pon join laa sekaki. though i really dun have anything in mind to buy;p. omg. mmg full gylee laa tmpat tue. dats y i dun like public holiday! peg mane mane pon sesak. padahal giant jee kot. cewah ;p..



watch avatar bersama arep!=D
venue ; sunway piramid

oke. i know ramai yg da tgk cite nie. i was like mcm lmbat laa nk cite pon. tak kisahlaa. nk cite jgak! hahaaa. i like da story! criusly do. taappiii. tak sukee die pnye avatar tue. hahaa. their face mcm scary! hehee. but i love the 'ikran' ;p

it just show how selfish people are. they just want something for their own goods by ignoring others pain. u want something from others that obviously not yours. but then when they refuse to cooperate, u just claimed 'war'?! huh. u dont even have the right on that oke. tade maknenyee nk serang2. oke. teremo kejap. hahaaa.

then mase klua tue. ade 1 girl nie jln sblah me. die dgn kuatnyee bercerita laa en
'weyh. mamat seblah aku tuee busuk gyle oke! criusly!'
i ngan arep da mcm pndang each other n burst out our laugh. ye arh. org laen klua sbuk comment cerita tue. die peg comment org seblah pulaknyee. dahtue mcm nk canang 1 sp tue bagi dgr cite die. hehehee ;p




overall
i really really had fun today! thanx to all yg terlibat yee. syggg anda semua!
my new year starts with a gud one. how about u? =)

p/s ; kte tade byk pic laa dlm myphone. sape ade. sila laa bg yee ;p

*waaa. mcm bangga kejap.
berjaya daa buat essay!
hahahaa ;p

3 comments:

Lady Shukriyah said...

my new yer starts wif lots of books.

care 2 join?

ahhahaha.

nOfaNo said...

haha..msti die xkusyuk pon tgk crite tu coz sbuk sgt bau org sbelah..

haikadove said...

shuk ; hahaa. tapelaa. kte bg chance awk berchenta ngan buku2 tue dulu ;p

nana ; ahahaa. idk. ksian org sblah die. klua2 jee terus org kutuk en ;p