What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

November 30, 2011

thankyou sister :)

6days away..
bila kepala dah serabut..
baca tu mcm tak paham, baca ni macam tak paham jugak..
buat soalan tu salah.. buat soalan ni tak betul..
tengok jawapan macam 'thats it ? and i cant think of it? -__-" '
hati resah gelisah..

then i got this [thankyou sister! iloveyouuu much :)]  :

''...Katakanlah, 'Sesungguhnya Allah menyesatkan siapa yang Dia kehendaki dan memberi petunjuk kepada yang bertaubat kepadanya', (iaitu) orang2 yang beriman dan HATI MEREKA TENTERAM DENGAN MENGINGAT ALLAH. INGATLAH, HANYA DENGAN MENGINGAT ALLAH HATI MENJADI TENTERAM''
 (13:27-28)

rasa macam nak nangis~

Ya Allah.
thankyou for surround me with those people that will always and always..
remind me to remember You,
remind me that everything lies in Your hand,
remind me to asks only from You,
remind me that You count every works, every single details.
remind me to rest assured the rewards already waiting, insyaAllah.
Thankyou Ya Allah :))

*Let's do this ! aint giving up untill the papers collected. insyaAllah ^_^

4 comments:

mim said...

Allah sweet kan, ika ? :))

haikadove said...

sangaaat ! paling sweet sekali. heee :D

Anonymous said...

makcik..
gud luck taw !! take care~ :)

haikadove said...

pkcik ! thankyouuu ! doakan skali eh pls :))