What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

June 4, 2011

bad one.

I had a bad dream last night. like seriously bad. and sad. its not a nightmare, but its a sad dream. usually i wont remember much bout mydream when im awake, but this whole day, i still can picture everything, every word. nasib baik laa baca P2 ni tak teringat-ingat. or tulisan-tulisan, nombor nombor ni tiba tiba nampak macam conversations kan. hahaa. tp bila stop, duduk2 mcm ni. mula laa igt balik. lepastu, avoid talking to them yg terlibat dlm mimpi. hahahaa okay yg tu serious ingat balik tergelak. tak pasal pasal je kann ;p.. orang kata, mimpi mainan tido kan. yes ika, lupakan~ and orang kata jugak mimpi buruk jangan cerita. yes, lg laa kena lupakan cepat so that tak tercerita kt org. yosh! ;)



anyway, when im awake for subuh this morning, mymom text me. 
one of my aunty [we called her kakyah] passed away in an accident ;(
she's a great person. kalau balik kelantan, tak sah tak peg her house.
Allah sayang dia lebih kan. 
Moga ditempatkan dengan orang beriman. insyaAllah :) 
Takziah to her family. Al-Fatihah. 

0 comments: