What i write is a part of me, mylife and my thoughts. It may be different from what u thought I am. But this is me and oh, THANKS for dropping by ;))
RSS

June 26, 2011

bad habit..

i think i have one bad habit. which is : cepat bosan, cepat lost interest. hahaa. i realised that i have quite a few 'drafts' yang tulis halfway and then tak publish. dah tulis halfway takkan nak publish kan ? heheee. tapi masalahnya, bila dah tulis half way, the next time nak sambung balik dah lost interest. idea dah tade, feel dah lain. hahaaa. same goes to my previous posts yang konon semangat nak buat 'sambungan'. bila tulis je feel dah tak ada, so tulis pun rasa tak best [bajet slama ni tulis best laa;p]. macam mana eh? any tips anyone ? heheheee.

p/s: sy tgh bosan ni. so merepek kejap kt sini ;p

0 comments: